Kde je moje objednávka?
Stav své objednávky můžete snadno sledovat prostřednictvím potvrzení objednávky nebo svého zákaznického účtu. Po zadání objednávky Vám vždy zašleme potvrzení e-mailem. Pokud máte zákaznický účet, najdete všechny informace o objednávce v sekci "Moje objednávky".
Dostupnost zboží a skladové zásoby
Vždy se snažíme mít na skladě co nejvíce produktů.
Informace o dodací lhůtě najdete na našich webových stránkách na dvou místech: přímo u produktu a v nákupním košíku.
Stav produktu můžete zkontrolovat přímo na stránce produktu. Výrobky rozlišujeme podle následujících kategorií:
Skladem: produkt je okamžitě k dispozici. Bude odeslán ve stejný nebo nejpozději následující pracovní den.
Připraveno k odeslání za X dní / týdnů: produkt momentálně není na skladě, ale měl by být znovu k dispozici za X dní / týdnů. Produkt lze proto předem objednat.
Momentálně není k dispozici: Bohužel jsme neobdrželi žádné přesné informace o tom, kdy nám bude produkt znovu poskytnut. Je možné, že produkt má problémy s dodávkou u dodavatele nebo jsou potíže s výrobcem. Protože v tomto případě často nedostáváme přesné informace, jsme nuceni odstranit tlačítko „Přidat do košíku“, abychom nezpůsobili zbytečně dlouhé dodací lhůty. Můžete také kliknout na „Upozornit mě, jakmile bude k dispozici“, a poté, co bude produkt na skladě, obdržíte automaticky e-mail.
Pro lepší pochopení máme pro vás příklad: Chcete si zakoupit produkt, který je momentálně skladem. Pouze tento produkt ovlivňuje dodací lhůtu. V nákupním košíku bude zobrazena okamžitá expedice. Nicméně, pokud nyní přidáte do nákupního košíku jiný produkt, který momentálně není skladem, dodací lhůta se změní. V nákupním košíku se vám objeví dodací lhůta, která odpovídá momentu, kdy budou oba produkty na skladě a připraveny k expedici.
Pokud se vyskytnou nějaké problémy s dodávkou, dáme vám vědět.
Mohu svou objednávku změnit?
Pokud je Vaše objednávka již zabalena, bohužel již nelze provádět žádné úpravy. Zboží však můžete po obdržení jednoduše vrátit - více informací naleznete v sekci Vrácení zboží.
Pokud Vaše objednávka ještě nebyla zabalena nebo odeslána a chcete ji změnit, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře. Sdělte nám prosím všechny důležité informace, a to především:
- číslo objednávky;
- který produkt si přejete změnit, stornovat či přidat (číslo položky, velikost, barva a podobně).
Po úpravě objednávky může vzniknout nedoplatek či přeplatek. V případě nedoplatku obdržíte e-mail s informacemi pro zaplacení zbývající částky. Pokud vznikne přeplatek, sdělte nám prosím, zda si částku přejete vrátit zpět na Váš účet nebo vygenerovat poukaz pro další nákup.
Mohu svou objednávku zrušit?
Pokud Vaše objednávka ještě nebyla zabalena nebo odeslána, můžete ji jednoduše zrušit v přehledu svých objednávek. Vždy se snažíme našim zákazníkům vyjít vstříc, upozorňujeme však, že pokud je zásilka již v procesu balení a odeslání, storno již není možné.
Neobdržel/a jsem potvrzení objednávky.
Zkontrolujte prosím složku se spamem, je možné, že potvrzení objednávky naleznete právě tam. V opačném případě je možné, že jste zadali nesprávnou e-mailovou adresu nebo proces objednávky nebyl dokončen správně. V takovém případě se prosím obraťte na náš zákaznický servis.
Chci zrušit předplatné.
Zde můžete snadno zrušit své předplatné.
Pokud si přejete provést v rámci svého předplatného změny, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře.
Moje objednávka je dárek.
Blahopřání
K objednávce můžete přidat osobní blahopřání. Můžete si vybrat mezi různými motivy, přidat osobní zprávu a zobrazit náhled přání.
Po skončení procesu objednání není tato možnost k dispozici.
Přiložení dodací faktury
Tato možnost je obzvlášť důležitá, pokud chcete zaslat objednávku ve formě dárkového balení, ale bez faktury (která je běžně součástí každého balení). V takovém případě můžete zadat fakturační adresu a extra dodací adresu, a zaškrtnout políčko “Přiložit dodací fakturu“. Balíček pak bude zaslán na dodací adresu a faktura na fakturační adresu.
Pokud se dodací a fakturační adresa shodují, budou obě položky (tj. dárkový balíček a fakturu) zaslané na stejnou adresu, pouze zabalené samostatně.
Jak obdržím fakturu?
Při dokončení objednávky si můžete vybrat ze dvou možností:
- zaslání faktury e-mailem (šetrnější k životnímu prostředí);
- obdržení faktury spolu s objednávkou (tištěná faktura je součástí zásilky).
Tuto možnost naleznete v kroku "Možnosti dopravy". Doporučujeme zaslání faktury e-mailem, protože nám záleží na životním prostředí!