Směrnice pro psaní recenzí

Budeme rádi, když se s naší komunitou podělíte o své zkušenosti.
Žádáme Vás však, abyste dodržovali následující pokyny.

  • Vaše hodnocení je plně zaměřeno na tento produkt. Zpracování objednávek a zákaznický servis jdou stranou - jde o produkt!
  • Nezapomeňte, že Vaše recenze pomáhá ostatním zákazníkům při rozhodování o nákupu. Proto by Vaše recenze měla být co nejkonstruktivnější.

Naše směrnice zakazují šíření jakéhokoliv nezákonného obsahu a porušování práv třetích stran. V případě referencí k našemu zboží a našim produktům si vyhrazujeme právo neschválit nebo smazat příspěvky, v kterých se vyskytuje následující obsah:

  • Informace, které s produktem nesouvisejí nebo jsou zcela irelevantní;
  • Obscénní výrazy nebo jiné výrazy nevhodné pro veřejné fórum;
  • Jazyk, který není srozumitelný pro cílovou skupinu webových stránek;
  • Reklama, spam nebo nevhodné odkazy na jiné produkty, nabídky, webové stránky nebo konkrétní konkurenty;
  • E-mailové adresy, telefonní čísla nebo jiné osobní údaje či kontaktní informace;
  • Hanlivé poznámky týkající se jiných zpráv se zkušenostmi;
  • Nepravdivá faktická tvrzení týkající se našich produktů nebo služeb;
  • Obrázky ukazující nesprávné použití našich výrobků.

Zprávy o zkušenostech jsou před zveřejněním kontrolovány lidmi, zda jsou v souladu s těmito směrnicemi, ačkoli si vyhrazujeme právo zavést algoritmické rozhodování na podporu tohoto rozhodování. Stížnosti podané v rámci našich mechanismů oznamování a přijímání opatření jsou co nejdříve zpracovány a zodpovězeny. Po obdržení stížností je příslušný obsah na základě našich směrnic přezkoumán a v případě potřeby zcela odstraněn, přičemž se snažíme o promptní vyřešení. V souladu s nařízením EU o digitálních službách je E-mailová adresa našeho jednotného kontaktního místa notification@niceshops.com

Děkujeme, že jste si našli čas pro hodnocení našich produktů.